pondělí 8. srpna 2011

První srpnový týden minul...

Minulý týden byl 100% pracovní. Pracoval jsem od pondělí do neděle... Dost jsem si to užil... V dobrém i zlém...


V pondělí a v pátek jsem jel svou "oblíbenou" šichtu s dlouhou pauzou... Co se dalo jsme prospal. V úterý jsem jezdil jednu městskou linku a vůbec to nebylo špatné. Až na to, že před posledním kolem mne přepadly střevní problémy... to už se mi dlouho nestalo... Bylo to velmi nepříjemné a byl jsem velmi rád že jsem dojel, aniž bych se společensky znemožnil...
Ve středu jsem měl ráno drobnou poruchu, rozšroboval se jeden šroub na řadící tyči a tak prostě nešlo řadit... Bohužel jsme díky jinému autobusu vyvolal zklamání na tváři jedné mé známé... Občas to prostě nejde... Večer se mi můj autobus vrátil a bohužel mi někdo ukradl úplně nový mop, co jsme v něm měl...

Čtvrtek stejná šichta jako ve středu, jen více spánku...
Pátek byl zajímavý tím, že se řešilo, jak dostat domu dcerky. Všechny tři. Nejstarší totiž v té době byla v nemocnici v Rakovníku, kde byla od středy po tom, co ji z tábora odvezla záchranka, protože spadla do nějakého rigolu a způsobila si lehčí otřes mozku... Její případný odvoz z nemocnice se totiž kryl s návratem nejmladších dvou z tábora.
V sobotu a neděli jsem jezdil linku, kterou jsem se před třemi lety naučil a od té doby ji jel poprvé. Bylo hrozné počasí... V sobotu dusno a v neděli zase furt pršelo... ale jinak se jezdilo a spalo dobře.
Po celém týdnu jsem toho měl nakonec docela dost...
Jinak se v pátek vrátily dvě nejmladší z tábora. Byly tam necelé tři týdny. Moc si to chválily a příští rok chtějí zas. Druhé dvě děti se nakonec obě vrátily v sobotu.
Dnes je pondělí, a jsem totálně zdrchaný... a už nemám chuť to po sobě číst. Tak snad je to srozumitelné a vez chyb. Jdu spát. Dobrou noc.
PS: Ještě jedno výročí spadalo na 6.8. před 20ti lety spatřila světlo světa první internetová www stránka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...