sobota 21. září 2013

Sex v autobuse - podruhé, O cestujících po třetí

Když vidím, jakou čtenost má první příspěvek s tímto názvem, nedá mi to a musím napsat pokračování. Tento příspěvek, dokonce dnešním dnem dosáhl 100 přečtení. I když nevím co z toho jsou opravdová přečtení a co jsou jen roboti. V každém případě ten nadpis budí pozornost a přináší zisk ! V adsense už mi tento blog vydělal 10€ a hodně z toho po publikování článku se sexem v nadpise. Ještě 60 € a pošlou mi penízky domů :-) Takže do důsledků - jde tu o sex za peníze...
Dneska se tedy odvážím o sexu opravdu něco napsat.
Co je to asi Sex nemá cenu rozebírat. A v kontextu s řidiči autobusu je to velmi používaná činnost. Než jsem šel řídit autobus, tak jsem několikrát slyšel, jak na tom ti řidiči jsou a jak jim cestující samy lezou do náruče... (tvrdé y v samy je tam záměrně, mluvím hlavně o cestujících ženského pohlaví). A budu-li věřit historkám od starších kolegů...
Po tom, co jsem se řidičem autobusu stal, jsem zjistil, že realita taková je... Možná to je i horší. Skutečně existují cestující, které uděljí první poslední, aby ulovily - mezi řidiči jim říkáme "tyčovky". Taková cestující se vyznačuje tím, že si sedá na sedačku hned u řidiče, případně si stoupá hned za řidiče, kde se drží tyče kabiny, či tyče u dveří - odtud ten název. Taková cestující celou cestu švitoří, hází na řidiče oči a vystavuje na odiv, čím ji příroda vybavila. A na konečné se místo tyče pokouší vinout okolo řidiče... Těžko odolat, pokud se Tyčovka opravdu povedla...
Moje zkušenosti v tomto směru jsou minimální až nulové. Chovám se dost často nepřístupně... Hlavně když vidím, kolik kolegů je rozvedených. I několikrát. A taky mne příroda obdařila pěknou postavou, která k seznamování moc neláká... Sice před cca týdnem jsem slyšel od jedné cestující, že pořádný chlap má být kus a má mít bříško... Dál však budu psát hlavně o tom, co jsem vyslechl a částečně odpozoroval.
Nebo ne, nechám si to na příště, ale kdy to příště bude, vám neslíbím. Aspoň teď víte, co je Tyčovka.
 

9 komentářů:

  1. No neke, to se teď budu asi koukat, jestli nějakou Tyčovku nezahlídnu. V životě by mě nenapadlo, že je nějaká schopná balit autobusáka v práci. Vždyť to je vlastně tak trochu obecný ohrožení, ne? Já bych to trestala minimálně podmínkou! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyčovky se na městských linkách moc nevyskytují... Takže jestli pojedeš delší trasu linkami 3xx či příměstskými a dálkovými linkami...

    OdpovědětVymazat
  3. Nejezdím, tu smůlu nemám... Ale do Prahy zajíždím a tak se s řidiči 3xx scházím na společné konečné. A občas se s nimi i svezu, nebo oni se mnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, možná se s tatínkem znáš. A možná jsem tě už viděla. Svět je malej.

      Vymazat
  4. na tohle pokračování čekam celou dobu,děkuju! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Můj bývalej přítel byl autobusák a jeho povolání mě vzrušovalo, líbí se mi muži za volantem:-)
    Jako řidič autobusu znáš určitě i krom tyčovek také rychlovky http://www.ruzovyslon.cz/sexualni-praktiky/rychlovky-sex-za-par-minut/
    když Ti třeba zbývá pár minut do odjezdu.. Mohl bys třeba napsat další článek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda :-) Tebe bych chtěl poznat, abych s tím měl taky nějaké zkušenosti :P Zkusím sebrat pár informací od kolegů a uvidíme.

      Vymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...