úterý 1. října 2013

umírám a jsem šťastný

No, tak doslovně ten nadpis zase neberme, ale je založen na pravdě - Umírám, raněn smrtelnou mužskou nemocí - rýmičkou. Ona to teda je rýma, jako řemen... Naštěstí se mi zatím daří jí přesvědčit, že jsem silnější :-) Tak doufám že nakonec vyhraji. Protože...
protože v pátek doufám odjedu do Brna, kde jsem vyhrál víkendový pobyt pro dva. Je to pravda spojené s jednou takovou věcí - musím s tam ještě zúčastnit finále té soutěže... A tím je mistrovství ČR v parkování...
navíc jdeme s mojí ze všech nejlepší manželkou v Brně do Mahenova Divadla na představení Královy řeči. Minulý týden jsem řešil, jak se v Brně ubytovat a... včera se to vyřešilo za mne!
Navíc mohu vyhrát i další ceny, ale nějak nevím nevím... je tam i parkování s vozíkem a to jsem dělal naposledy před cca 17 lety a dopadlo to...
Tak mi držte palce.
A jinak mám zase rozepsané dva články... a nějak vám na to není čas... tak třeba po tom Brně.
Jo - a prosím případné přispěvatele ke článkům, aby do komentářů nevkládali reklamy a komentovali jako člověk a ne jako firma...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...