neděle 6. října 2013

Právě jsem se vrátil z Brna...

To právě bylo v cca 15:15 a teď je asi o 4 hodiny více. Ležím ve vaně a přemítám nad uplynulým víkendem. V konečném vyúčtování nelze říci jinak, než že se víkend velmi povedl.
Moje účast v soutěži Parkuj jako člověk neskončila špatně a ani neskončila výborně - skončil jsem někde na chvostu. Mohlo to dopadnout hůř a mohl jsem vyhrát druhou cenu :-P. Tu tak nějak nechtěl vyhrát nikdo... Nikdo jsme si nedokázali moc představit, k čemu nám bude zápůjčka vozu na víkend... Pro mne navíc vozu, který je jen pro 5 osob a nás je 6... A jak mi to šlo? Bledě... První a hlavní problém pro mne bylo couvání s Fabií... z toho auta je normálně blbě vidět, natož abych viděl kužely... A nejlépe mi šlo parkování s vozíkem - sice mne o 2 vteřiny trhnul soutěžící, který jel po mě. Ale jel jsem lépe, jak člověk, který nám to předváděl. Hlavní výhrou pro mne stejně zůstalo ubytování a jídlo zdarma :P
Jak jsme totiž psal, stejně bychom do Brna se ženou jeli - měli jsme totiž zaplacené lístky na divadelní představení Králova řeč v Mahenově divadle. Tím, že jsem vyhrál účast ve finále výše uvedené soutěže, jsem vyřešil problém s ubytováním. Děkuji ti Český rozhlase. A teď k představení. Hra je, jak jsem pochopil, byla napsána dokonce dříve, jak Oskary ověnčený film. Film je skvělý a hra taky. Upřímně doufám, že herci ve dvou hlavních rolích - Martin Sláma jako Jiří VI. a Ladisalv Frej jako Lionel Logue - získají nějakou tu Thalii. Představení bylo báječné a herecké výkony... Pokud budete mít tu možnost - do Brna si na toto představení vyražte. Drobnou vadou na kráse byl maličký konflikt s jedním buranem, který nám zasedl místo... nakonec se to vyřešilo báječně, hlavně díky hodným uvaděčkám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...