středa 9. října 2013

O sexu v autobuse - potřetí a možná i naposledy

Předchozí příspěvek vyvolal pro mne neobvyklý zájem - 10 přečtení během dvou hodin po zveřejnění. Skoro 30 nyní. Tak jsem si přečetl, co jsem to vlastně napsal a zjistil jsem, že zase nic. Sice mne napadlo, že to slovo SEX by asi zasloužilo lepší definici... ale to nechám na příště či na diskusi pod příspěvkem.
Ještě by se zasloužilo napsat jednu větu - to o čem budu psát dle je jen a jen čistý výmysl a spekulace podle informací, které mám z neznámého zdroje a nevím o kom a o čem mluvím a tak a jakákoliv podobnost s osobami žijícími je jen čistě náhodná...
Je tu v našich zemích jedna autobusová firma, která jezdí specificky vybavenými autobusy jedné velmi jasné barvy. Tyto autobusu mají kromě řidiče i další osobu - stewardku. A ač to firemní regule velmi přísně zakazují - personál se nesmí ani přátelsky políbit - stává se, že celá posádka autobusu přespává v privátním bytečku... Jeden kolega mi říkal, že proto z té firmy raději odešel, protože žena strašně žárlila. Jedna známá, která tam pracovala, prohlásila, že většinou jsou tak unavení a mají tak málo času na spánek, že se o něj přece nebudou ještě okrádat... I když ta samá se velmi rozohňovala i nad zákazem líbání...
V době, kdy v našem kraji jezdila omladina zdarma na žluté průkazky, jezdila s nejedním kolegou slečna, která ve svých 16ti letech byla velmi čiperná. Na konečné se prý sama nabízela, že zamete a rozloží deku... Velikou její vadou bylo že se o tom šířila dál a těch kolegů bylo více najednou. Dnes je jí více jak 18 a jednoho kolegu, asi pátého či šestého v pořadí, se jí podařilo rozvést a zdá se, že mají před svatbou...
Jiný kolega se svěřoval, jak s ním jezdila také cca 16-17letá holka, která se mu svěřovala se svými zkušenostmi... A některé s ním i sbírala...
Jednou jsme se smál pod fousy takové situaci - ve stejnou dobu k nám nastoupili dva mladí řidiči. Oba od kamionu a přišli samozřejmě s hambatýma historkama a i stejnými úmysly... No a jednou jsem v autobuse vyslechl diskusi dvou žen, jak se jedné z nich podařilo sbalit oba...
Vozím jich desítky a zkušenosti, jako kolegové, mám téměř nulové. A abych pravdu řekl, raději mám klid, než abych musel řešit - kdy, kde a jak...
Ono se to totiž těžko řeší - v autobuse je na jakékoliv "větší" věci dost málo místa. ulička je úzká a sedačky taky - dva se vedle sebe nevejdou - a na sebe... Nebo když jeden leží na sedačce - to by taky asi šlo...  Navíc do autobusu je vidět... A s autobusem nejde vjet jen tak někam do lesa - přeci jen je trochu větší... Některé autobusy mají ložničku - tak tam je (prý) také dost málo místa... A teď k tomu kdy - někdy máte delší pauzu v jízdním řádu. Ale těch delších jak 20 minut moc není... A některé ty pauzy jsou třeba na autobusovém nádraží plném lidi... Pravda, některým to nevadí, naopak.
Někteří si i při delších pauzách pronajímali v cílovém městě byteček...
A zase jsem nic nenapsal... a ani nevím, jestli bude nějaké pokračování.

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...