neděle 22. března 2015

Trocha čísel z mojí práce

Tenhle příspěvek bude čistě informační. Nehodlám se nad ničím zamýšlet a a ni nad ničím spekulovat. Čísla která uvedu jsou přibližné průměry. Prostě nevím co dalšího psát, tak sem dm ty čísla...
Týdně ujedu přes 1000 km. tj denně je to přes 200 km. Do práce chodím nejdříve na půl pátou a nejpozději na půl sedmou. Nejdříve chodím domů v 16 hodin a nejpozději po půl osmé a v práci jsem nejdéle něco okolo 14 hodin.
V hlavě musím mít trasy 15 linek a zatím jsem jich jezdil něco přes 20 příměstských a 11 městských linek. Denně jedu nejméně 8 spojů na 3 linkách. Nejkratší linka má 4 zastávky a nejdelší něco přes 40. Přepočteno na čas, je nejkratší něco okolo 20 minut a nejdelší má přes 1 hodinu 20 minut.
A ještě jedno číslo - mám autobus s manuální převodovkou a tak během jednoho dne zmáčknu spojku cca 550 krát.
Nadále mám rozepsané příspěvky o mém vztahu k zubařům, dva recepty a jeden o fotografování.
Dále se okolo mne dějí věci, které bych raději aby se neděly a uvádějí mne v situace, kdy vážně začínám přemýšlet o psychiatrovi...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...