neděle 1. března 2015

Zajímavý týden

Tento týden bych měl zapsat, jako týden ohleduplných řidičů. Bohužel sobota to zabila...
Tento týden jsem pracoval podle bible - 6 dní práce a sedmý den odpočinku.
Tento týden jsem byl u zubaře.
A poslední výkřik - Tento týden jsme zjistil, že moje dcery čtou Bravo.

Takže začněme těmi řidiči. V pondělí a úterý jsem jezdil linku do Prahy. A v jednom místě tam vyjíždím z vedlejší ulice na frekventovanou hlavní ulici. A představte si, kdykoliv jsme na tuhle křižovatku přijel, někdo mne pustil. A to hned z obou stran. A do konce týdne se mne to drželo ve všech podobných situacích. Až do posledního spoje v sobotu, kdy jsem se potkal s blbcem, kterému se nelíbilo, to že předtím musel kvůli mne zabrzdit a tak na dalších světlech, kdy dokonce musel zastavit na červenou, stál i dlouho po tom, kdy se rozsvítila zelená a dokonce se pokoušel na mne jakoby nacouvat... Co na to říci...
Předchozím odstavcem jsem i částečně řekl, jak to bylo s tou prací a tady i troch odpovím na další výkřik. Právě proto, že se vyrojily nutné platby a k tomu ten zubař, který mne už teď stál tisícovku... Proto se snažím jezdit kdykoliv to jde a kdykoliv je to pro mne únosné.
Já a zubař - to je téma na samostatný příspěvek, který mám již druhý týden rozepsaný. Naštěstí Dexter Morgan má již jen 24 dílů tak se snad podaří to dopsat do konce března. Ale naznačit mohu jen to, že po dlouhém hledání se mi podařilo najít zubaře, který mi zatím neubližuje, je dostupný a bere pacienty. Jen ty ceny...
A Bravo? Sám vzpomínám, jak jsme v koncem 80-tých let toužili a pátrali po každém z Německa či Polska dovezeném exempláři. A pak se stal zázrak a Bravo začalo vycházet i u nás. To byl rok 1991. Dodneška si pamatuji, že nejčtenější byly články o oblíbených skupinách popmusic. A další co jsme četli nejčastěji byla sekce "Tenkrát poprvé..." Osobně mne Bravo přestalo bavit ještě než jsem přišel na střední školu, nebo v prváku. Už jen pro dost velkou povrchnost napsaných článků a hlavně těch sekcí jako to "Tenkrát poprvé" A teď to čtou moje děti a já si nejsem jist, zda je to pro ně vhodná četba...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...