neděle 22. února 2015

14 dní zticha

Mám od té doby rozepsané dvě věci a ne a ne je dopsat. Jedním z důvodů je, že mě neustále ruší Dexter Morgan... Začal jsem na tento seriál koukat první únorový víkend, když jsem byl nemocný. A teď už jsem v polovině páté serie. Je to hrozný seriál a zároveň se nedá přestat koukat.
Co se mi děje jinak? Byl jsem nedávno konečně u zubaře a musím tam znovu. A doufal jsem, že tím, že se do těch zubů rýpne a odhalí ten zánět, zlepší se trochu i ty pocity únavy co jimi poslední dobu trpím. Bohužel se tak nestalo... Ale je to lepší.
A tak se zmítám na vlně únavy... Pořádně si nepamatuji co bylo včera a nevím co čekat od zítřka. Životní energie a elán je skoro na bodu nula.
Asi fakt ještě budu muset jít na jedno vyšetření, kterému se vyhýbám už půl roku...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...