pátek 19. srpna 2011

Druhý srpnový...

...týden...
Je neděla a já se marně snažím vypotit, co se dělo tento týden... Hlava děravá mi vůbec nepomáhá... Co jsme dělal včera si vzpomenu, ale co se dělo v pátek... On byl nějaký pátek?

V pondělí jsem měl dovolenou. Po pracovním víkendu mi den volna úplně rozhodil rytmus...
Co se dělo od úterka do pátku v podstatě nestojí za zaznamenání (čti - nepamatuji se).
V sobotu jsme byli na houbách, prvních letošních. Vyrazili jsme až po poledni, začali jsme obědem v restauraci U racka... No co budu povídat, dali jsme si jen klasiku - různé druhy smažených sýrů. Já si dal smažený hermelín s opečenými bramborami, děti smažák s hranolky a manželka tvarůžky. Čtyři jídla a servírka udělala dvě chyby. Klukovi přinesla brambory místo hranolků a manželce dala zapečené tvarůžky místo smažených... no... a přinesla o tatarku méně... Prostředí sice hezké, ale už tam nepůjdu... Pak jsme vyrazili do lesa. No, moc hub jsme nenašli, ale našli jsme hodně stop po houbařích. Teda, jsou to ale prasata... papírky, vajgly, PET lahve, igelitáky...
V neděli mne dcera vytáhla na kolo. Cesta tam, ač byla do mírného kopce, byla vcelku v pohodě. Ale cesta zpátky :-( Jeli jsme delší cestou a to tou členitější... Převýšení je na ní něco okolo 100 m a poslední kilometr je do pěkného kopce... Přežil jsem, ale moje zadeček si na to bude dlouho pamatovat...
Teď (pátek 19.) jsem se dostal zase k PC... A zjistil jsem, že tento týden jsem nic nepublikoval... no že se nestydím... takže napravuji

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...