pondělí 5. září 2011

A je tu září

Hola hola, škola volá... A tak mi prvním zářijovým dnem, tím prvním školním, skončila dovolená, která mi začala dost podivně...  Ulovili jsme si nové kotě - fotky se chystají. Jeden víkend jsme strávili na vodě. Jeli jsme Berounku. Koupili jsme si auto.
Tyhle články se mi píší čím dál hůře.

Článek bude nejspíše zmatenější než perex. Začnu tím kotětem. Při nákupu v místním supermarketu jsme narazili na inzerát - daruji kotě do dobrých rukou. Tak jsme zavolali na telefon u něj uvedený a... Dozvěděli jsme se, že blízko nás v jedné zahradě jsou divoká koťata, které chodí paní krmit a že by jedno ulovila. Tak jsem se vydal s paní na lov a na druhý pokus jsme si přinesli domů kocourka. Více bude v samostatném příspěvku.
Již delší dobu řešíme absenci vozidla. koukám po internetu, procházím bazary a nakonec se zadařilo...
Berounku jsme sjížděli z Višňové do Berouna. Jelo nás sedm lodí. Jeli jsme s dětmi od 3 do 8 let. Až na počasí v sobotu to bylo dobré. Dopoledne byla zima a odpoledne zima a déšť.
Poslední srpnový den jsem si by pro autobus. Když jsem ho dostal zpět, dost mne to naštvalo. Vytrhané kabely od rádia, ukradená lékárnička a vesta, ukradené náhradní pojistky a žárovky... Tohle prostě nechápu...
Navíc nám zase vyměnili směny, takže mi při stejné době v práci zaplatí o cca 12 hodin měsíčně méně... Nějak mne ta práce v poslední době baví čím dál méně...

1 komentář:

  1. Jejej, tak jsem si na Tebe vzpomněla, jak jsi říkal, že děláš vtipy na cestující. Já su totiž pravidelný cestující ranní linky a ksichtíme sa s jedním autobusákem na sebe, páč jsem k němu nikdy nenastúpila, bo nejel tam, kde jeho kolega. Ale teď si vyměnili směny, tož zase sa ksichtíme s tím druhým na teho prvního :-D

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...