neděle 23. června 2013

Dnes jsem strávil celý den v pyžamu

Jo, je to tak. A nestydím se a to, aby jste věděli.
A při tom jsem toho docela dost stihnul. Uvařil jsem třeba oběd, naplnil dvě myčky nádobí. Přiumyl nádobí co se v myčce mýt nedá a ještě pár drobností k tomu.
K obědu byl takový pokus na téma kuřecí roláda. Dost se to povedlo, ač použil jsem k tvorbě toho, co zbylo v lednici a okolí. K tomu špenát a bramborové knedlíky. Ty byly bohužel z prášku. Jsem prostě šikovnej.
V pátek jsme byli v Praze na Staroměstském náměstí na open-air koncertu České filharmonie a Bobby McFerrina. Zážitek to byl zajímavý. Škoda, že nedostali jsme se k pódiu blíže. Stáli jsem kousek od vyústění Celetné. Bohužel jsme tak první tři skladby skoro neslyšeli. částečně kvůli vzdálenosti od podia a částečně díky těm, kteří slyšet nechtěli a pískali... nebo neslyšeli, chtěli slyšet a pískali, že neslyší a a by taky ostatní neslyšeli... nevím... pak se to docela uklidnilo, trochu i přidali na zvuku a už to šlo.  Pak už jen projevovali nespokojenost ti, kteří přišli více na McFerrina a méně na Filharmonii. Mne nejvíce vadily bolavé nohy. Měl jsem toho tak dost, že domu jsem musel řídit bosky.
V sobotu odpoledne jsme byli na "zábavném odpoledni" v sousedním městě. Dcera je mažoretka a měla tam vystoupení. Naštěstí nám celkem přálo počasí a tak se odpoledne docela vyvedlo. Až na drobné pořadatelské problémy... Bohužel jsem byl velmi unaven z pátku...
A dneska jsem strávil celý den v pyžamu...
Na závěr dvě fota ze Staromáku...
Na té velkoplošné obrazovce je Bobby

Krásná obloha

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...