středa 21. prosince 2016

Ponorka

Jsem již více jak 5 týdnů doma, a v podstatě jsme doma vázán a nemohu nic.
V pondělí mi dovolili sundat ortézu a tak se blýská na "lepší časy". V úterý jsem byl na první rehabilitaci. Tady mi řekli. že jsem přišel o cca 30% hybnosti v ruce. Takže budeme cvičit a procvičovat. Do práce bych neměl chodit, dokud nedám ruku v pěst...
Hloupé je, že moje dosavadní nemohoucnost, je za velmi hustou "ponorkou". Už si lezeme doma na nervy. A to budu doma asi do konce ledna
Hloupé je, že i díky nemoci jsme na minimu výplaty a tak bude leden velmi nepříjemně zajímavý.
Čas si krátím hraním her na mobilu a sledováním televize. Ani číst mne moc nebaví. Takže sjíždím už třetí sérii seriálu N.C.I.S.
Proč mám z vánoc smíšené pocity i jen proto, že mám obavy, zda mé dárky udělají radost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...