pátek 17. dubna 2020

Zpátky na lince

Jo, je to tak, z nouze jsem zpět na linkách ROPID... a jak jsem brzy zjistil, je to stále stejné ne-li horší. Takže ona pověstná řeka není stejná - pravda, jen některé balvany jsou na stejném místě. Možná jsou i záludnější a zatvrzelejší.
K tomu ten virus... Lidi z něj blbnou - mají strach... Pochopitelné, ale zároveň to v lidech probouzí jakousi temnější stránku. Nejsem z toho moc radostný. Zatím to nebudu dál komentovat.
Týden rozepsáno a bez pohybu - už jsem dva týdny zpátky. Teď se chystá, že se vrátí odbavování cestujících. A nikdo pořádně neví, jak nás budou chránit. Co dostaneme za ochranné pomůcky. A KDY a jak a kolik
V podstatě nemám strach z toho viru kvůli sobě. Mám strach kvůli staršímu člověku v rodině. I když to má žena komentovala slovy: "hele, je jí 8x to chceš aby tu strašila do 100 jako její sestra". To mne rozesmálo, ale neuklidnilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...