sobota 29. ledna 2011

A je pryč další pracovní týden

V noci na pondělí napadlo cca 10 cm sněhu. Paráda, mám sníh rád. A nevadí mi i na silnici. Prostě jedu si svoje a ani cestující moc neremcaj, protože vidí, že to nejde. Horší to je, když je holomráz... Led nevidí, to cítím já, jak autobus nesedí... Tuhle jsem dostal vynadáno, že jedu pomalu. Prý proč, když ta silnice je čistá... Jen vylezl z autobusu hodil krovky chytrák...
Horší je když takovýhle chytrák sedí za volantem... Ve středu jeden dostal přede mnou smyk až udělal otočku o více jak 180°. Bylo to při vyjíždění z vedlejší na hlavní. Měl štěstí, že nic nejelo, když tam vlétl roztočený jak káča...
Tenhle týden jsem se konečně dozvěděl, co se bude jezdit v únoru. Nedopadlo to tak hrozně. Když to vezmu v kontextu, prodělám cca 5-7% platu ale vydělám nejméně hodinu a pul spánku týdně a nejméně 3hodiny volného času pro rodinu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...