sobota 22. ledna 2011

Nejistota se šíří rychle

Je pryč polovina snad nejhoršího ledna mé pracovní kariéry. Pracovně činný jsem již nějaký pátek a prací jsem vystřídal... Škoda slov.
Jak už napovídá název mého blogu, jsem řidič autobusu. V aktuální době řídím autobus v tom nejméně vhodném kraji - ve středočeském...
Proč je to nejméně vhodný kraj asi víte všichni, od poloviny listopadu je ve vzduchu škrtání spojů. A to o cca 20-25%. Všichni křičí, že jim nebudou jezdit autobusy a že tohle a tamto... Nejvíce však budou postiženi řidiči. zmenší se i výplata, a to i víc jak o oněch 20%, protože přesčasové hodiny jsou s příplatkem. A průměrný plat řidiče autobusu ve Středočeském kraji je i s přesčasy a dietami okolo 23tisíc hrubého. Radši nebudu psát, kolik je v tom těch přesčasových hodin.
Je polovina ledna a nikdo nic neví. Nikdo vám neřekne, jak budou řešit vaši linku a jak to nakonec dopadne s vaším platem. Mám rodinu, mám dům, mám hypotéku... A nejsem sám, kdo v poslední době špatně spí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...