pondělí 27. února 2012

Novinky? Novinky!

Kdo si teď myslí, že budu mluvit o novinkách soukromých, mýlí se. Budu teď lát na novinky na Blogspotu. Nějak se mi podařilo přepnout na "nový vzhled"... bylo tam "vyzkoušejte", tak jsem to zkusil a...
...už mi to nejde vrátit. Takže teď se snažím se s tím nějak vypořádat...
Ohledně novinek ze života. O víkendu jsem byl s holčičkami v ZOO. Prošli jsme jen spodní část. Zahájili jsme u Lachtanů a skončili u Gaviálů. Vznikly i nějaké fotky, tak jakmile se mi podaří najít čas a spojit počítač s fotoaparátem něco sem plácnu.
S tím časem je to dost na levačku. Dneska jsem například po příchodu z práce usnul a pak jsem uvařil oběd na zítra. Posledních půl hodiny se snažím napsat tento článek. A už mi to nemyslí takže pádím spát. Dobrou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...