sobota 2. února 2013

Co napsat?

Sice jsme sliboval, že budu více psát, ale jaksi se mi nedaří. možná jsme línej, možná je v tom něco dalšího. čert ví. Pravdou je, že se mi jaksi nedostává energie. Přicházívám z práce kolikrát pěkně vyřízený.
Koukal jsem do statistik návštěvnosti stránek. Vypadají velmi zajímavě a překvapivě nevyhrál článek se sexem v názvu. Pokud se mi podaří napsat další příspěvek, napíšu, které články jsou jak úspěšné.
Chtěl jsem původně napsat něco o ježdění v zimě, ale letos jsem si toho moc neužil. Pravda, párkrát to už klouzalo, ale nebylo to nic, o čem by bylo třeba nějak více se zmiňovat. Jediná věc, která mi poslední dobou připadá za zmínku je takové nějaké zhoršení nálady mezi cestujícími. Prostě lidi jsou čím dál více nevrlí a protivní a tak... Bohužel, včetně mě. I na sobě sleduji zhoršené nálady. I mne častěji dochází trpělivost... Navíc mne zase bolí zuby a bojím se jít k zubaři. Mám totiž pocit, že k tomu starému jít nemohu...
Pozitivum dnešního dne - Výhra ve čtyřhře v Davisově poháru.
Strašlivě mne potěšilo, že už mám pět čtenářů. Dva tu sice jsou už z doby minulých ale každý nový potěší. Děkuji.

4 komentáře:

  1. A já myslel,že už se tu nic neobjeví:-)Jak říká klasik,nejhorší je trudomyslnost....Taky se cítím pod psa,stále nemám práci a řidičák od úřadu!to jsem zkoušel 2x a stále stejná píseń,nejsou peníze...a rodina se dusí:-)Ale s příchodem jara se to snad vše zlepší.Jo ten tenis to bylo nekonečné,koukal jsem na to v hospodě a tak jsem se tam musel zdržet abych viděl konec,ale stálo to za to.No nic,hlavu vzhůru a piš.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo lidé jsou nějaký divný, včera mi začala nějaká ženská nadávat, že řidiče autobusu dneska může dělat každý, že si bude stěžovat a přijdu o práci. Kdybych něco uměl, tak neřídim atd...Pořád něco mlela dokola... To je to opravdu pro lidi tak potupná práce:-(?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jamesi, kolego,
      Ono když se podíváš na některé řidiče autobusu... mám pocit, že je to tak - opravdu tu práci může dělat každý... asi se o tom rozepíšu více v nějakém příspěvku

      Vymazat
  3. Jejej tady se pise dal, to je fajn autobusaku. Chci jen napsat jednu reakci na,,,,,, "zhoršení nálady mezi cestujícími. Prostě lidi jsou čím dál více nevrlí!"...Jsem to same, vidim to na sobe, nedari se nic,atd, skoda to rozebirat, nejsem z toho stastny, spousta lidi kolem mne je nestastnych, sklamanych,utahanych ze zivota. Presto napr. ridice autobusu obdivuji,maji tezkou praci,odpovednou (tezko bych ji sam zvladl) a proto jsem se i casto ridice zastal, kdyz si na nej nekdo otviral hubu presto, ze jsem starej chlap.Drzim palce at se ti dari ! Mas obdiv nas obycejnych lidi-cestujicich...

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...