středa 13. února 2013

Na vlky železa

V názvu článku je název knihy a zároveň dvoudílného televizního filmu.
Autorem knihy je spisovatel Zdeněk Třešňák. Kniha se mi v nedávné době, docela náhodou ocitla v ruce a přečetl jsem ji "jedním dechem". Příběh primáře z jedné malé nemocnice je napsán poutavě a docela uvěřitelně. V jeho příběhu je pěkně popsáno, jak mohla vypadat nejedna privatizace v našich krajích. Knihu bych hodnotil tak na 75%.
Film je trochu jiné kafe. Bohužel jsem četl napřed knihu a tak mne dost překvapilo, že film je na motivu knihy postaven dost volně. Velmi mi vadí, že charakter hlavní postavy je jiný. Ne zcela, ale podstatně k tomu, aby mne to vadilo. Miroslav Etzler sice podává velmi dobrý výkon, jenže to není ta samá postava...
Jak hodnotit film nevím... Právě díky rozdílnostem s knihou. Za shlédnutí stojí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...