neděle 14. dubna 2013

Hurá, konečně je jaro

Když jsem se tento víkend podíval z okna, viděl jsem neuvěřitelnou věc - svítilo sluníčko. Paráda, konečně bude lepší počasí. Bylo by fanj, kdyby se zlepšila i nálada cestujících, ale to je jen sen...
U mě nic moc nového. Snad jen zub se konečně zlepšil. Po trojím čištění lůžka a týdnu antibiotik už bylo na čase.
Jinak jsem neskutečně línej cokoliv dělat. Ani psát sem se mi nechce, i když jsem to slíbíl... A ani vana nepomáhá.
Nějak začínám pochybovat o účelnosti tohoto blogu. Ale tři články jsou rozepsané, tak snad je i dopíši.
Tak snad pomůže to jaro.

1 komentář:

  1. Teda teda... A to já zase když nastoupím do autobusu, tak si dycky na tebe vzpomenu, a usměju sa na autobusáka. No úplně vždycky ne, to když na mě čučí jak na vraha, když do kasičky strkám všechny drobáky (no a co, když ten automat nevrací).

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...