neděle 31. března 2013

Zase ty zuby...

Když už se tak nějak začalo svítat na lepší časy a já se konečně dokopal k tomu dojít si k zubaři, vyskytly se komplikace. Když už jsem byl skoro objednaný rozpadl se mi jeden zub. Musel jsem navštívit místní pohotovost. Zde se mi dostalo kázání o tom, že zub lze ještě zachránit a že by to stálo asi 5000...  mimochodem ze zubu zbyl jen kořen...  Ke starému se mi nechtělo právě kvůli tomu rozpadlému zubu, léčil mi ho ani ne před rokem a od začátku jsem z toho neměl dobrý pocit a pan doktor mi nevěřil...
Tak jsem si našel nového - jedna cestující mi doporučila svého. Je sice v jiném městě, ale stále je dostupný. A měl čas skoro hned. Při prohlídce mi udělal pár rentgenů a vypadá to, že ještě dvě plomby od starého lékaře jsou prohnilé... No a ten kořen... Protože dle zubaře došlo k odloučená zubu od lůžka, musel ven... Bylo to celkem hned. Jenže se ukázalo, že je to jen začátek...
Zub trhali ve čtvrtek. V sobotu ráno mne to vzbudilo v šest. V osm ráno na pohotovosti jsem byl cca šestý. Pan doktor z východu mi zase dal kázání o tom, že zuby se netrhají ale... Pak jsem dostal anestezii a následně, dosti nešetrně, mi ten hnus a tak pěkně oškrábal... Fuj to bylo.
V neděli v noci mne to vzbudilo už v jednu... takže jsem se moc nevyspal a zase na pohotovost...
Je neděle večer a zub trochu bolí. Ošetření však tentokrát proběhlo trochu jinak a mám z něj lepší pocit.
Doufám, že se dnes konečně vyspím.

1 komentář:

  1. To ti fakt nezávidím. Já zase zjistila, že i když mám pěkně srovnané zuby od rovnátek a čelisti od operace, tak mám skoro mezi každým zubem malinký kaz, právě kvůli rovnátkům, nikdo mi totiž nevysvětlil, že si mám čistit i mezizubní prostory nejen směrem nahoru-dolů, ale i dovnitř-ven a že můj předchozí zubař kazy na stoličkách, co mám už od dětství, špatně vyčistil a špatně zaplomboval. Za zubařem jezdím skoro 200km.

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...