středa 27. března 2013

Tak to tady flákám...

Tenhle článek jsme rozepsal v sobotu a dnes je středa. Nějak v poslední době není na nic čas. A hlavně myšlenky a vůle. Mám za sebou velmi podivné dva týdny... Z toho prvního si pamatuji snad jen čtvrtek, kdy se mi začalo nedařit... Prostě se mi na paty přilepila smůla...
I když, ta legrace vlastně začala ještě o týden dříve...
Teď je to třetí víkend, co nás opustil bojler. Dcera se chtěla vykoupat a voda byla studená. Zjevnou závadu, upadlý drát, jsem opravil. Bohužel jsem při té opravě zjistil, že topné těleso začíná prosakovat a že nás opustil termostat. Obojí po méně než dvou letech... Takže následující týden byl ve znamení shánění bojleru. To se nakonec podařilo. A podařilo se jej i zapojit. Ale byl to veselý týden.
Z dnů co následovali si moc nepamatuji. Jen ten čtvrtek, kdy sem se málem "přizabil" při chůzi po rovině. Prostě sem blbě šlápnul a bylo to...
Chtěl jsem toho napsat mnohem víc, ale po tom co jsem v neděli vylezl z vany mne nějak opustilo, co jsem chtěl napsat...
Teď mám dovolenou. Vzal jsem si ji, abych si odpočinul. A abych udělal doma nějaké resty. Zatím se mi nepovedlo ani jedno.
Tudle jsem tu zmiňoval nešťastný "rozchod". Či jak nazvat konec jednoho přátelství... Zase se mnou jela a potřebovala dobít peníze, jenže to tak jako zašeptala. tak jsem se zeptal... A najednou byla tak nepříjemná... no, někde je asi chyba... Ale tentokrát to nebylo na mém vysílači.
Jinak se pokusím psát zde každý týden, co se mi děje. Tak uvidíme...
Pro teď konec. V současnosti tvořím ještě článek o "tyčovkách" a ještě jednu drobnost...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...