pondělí 29. září 2014

Dvě svatby a...

...nic.
V poslední době, jsem zase fotil svatby. Pravda, jeden ze svatebčanů byl příbuzný. Ta druhá svatba, jak to napsat, jedna známá z blogu se nechala slyšet, kdo jí chce fotit svatbu. A já se aktivně přihlásil. A už mi to zůstalo.
Kdysi dávno jsem těch svateb nafotil více. První tři svatby jsme fotil ještě klasicky, na film. Další již digitálně. A právě požadavek na digitální fotografie v minulosti stál za tím, že jsme svatby fotit přestal. Neměl jsme tehdy peníze na digitální zrcadlovku a s výsledky jsem prostě nebyl spokojený. A nakonec se v mém okolí přestali lidé ženit a vdávat.
Jednu dobu jsem fotil docela hodně. Sám jsem s tím moc spokojený nebyl, ale ostatní tvrdili opak. Tak jsem se dostal k focení první svatby. Brali se kamarádi ze squaru. Obřad měli v Roztokách u Prahy a jídlo nedaleko. Tenkrát jsem dlouho řešil jaký film a abych pravdu řekl, dnes si nepamatuji, který to byl. Vyfotil jsem asi deset filmů a fotky nechal dělat 13x18cm. Jedna stála asi 13Kč Dodnes jsme kamarádi a fotkami se rádi chlubí. Díky této svatbě jsme fotil i tu druhou - byla to kolegyně nevěsty z první svatby. Na téhle svatbě jsem byl i s mojí ženou. A byla to i první svatba, kde jsem unesl nevěstu. Svatba se odehrávala v jednom malém středočeském městě. Neunesli jsme ji daleko, ale i přesto, než nás ženich našel, stačili jsme vypít (tedy ostatní, já řídil) veškeré Baileys v restauraci a ženicha tak výkupné stálo docela dost.
Třetí svatba, a zároveň poslední, kterou jsem fotil klasicky, byla svatba kamaráda. Tady jsem již přidal i fotky z digitálu. Tehdy to byl jen obyčejný kompakt, ale těch pár fotek nebylo špatných. Další v pořadí, tentokrát již zcela digitální, byla svatba další kolegyně kamarádky. Tady jsem byl s výsledky již mírně nespokojen. I přesto, že již jsem měl lepší aparát a externí blesk. Náladu jsem si zlepšil až únosem nevěsty:) Všechna auta byla zamčená na dvoře, jen to moje... Bohužel nás našli docela brzo.
Někdy v té době přišla i první svatba mé sestry. Z těchto fotek si moc nepamatuji. Poslední svatba,a kterou jsem fotil, byla sestra kamarádky. Při psaní toho článku jsem na ty fotky koukal, a docela to jde. Fotil jsem čistě digitálně a v den, kdy jsem fotil jsem s výsledky nebyl vůbec spokojený. Vůbec. Dopadlo to tak, že jsem se během oslavy totálně zlískal s pomocí betonu a když došla becherovka, tak ji nahradil fernet. Společně jsme se zlískali s ženichem z první svatby, o které zde mluvím.
Od té doby se mi focení svatby vyhýbalo. A já se vyhýbal focení. Změna nastala až loni, kdy jsme si pořídil lepší aparát a focení se přestal vyhýbat. A letos se urodilo. Podruhé se mi vdávala sestra a pak ta svatba z úvodu článku...

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...