pondělí 1. února 2016

Suchej únor

Nadpis vychází z akce, o které jsem se dnes náhodou doslechl v rádiu. Jedná se o akci, jejíž domovská stránka je zde. Hlavní myšlenkou akce je, vydržet celý měsíc únor bez kapky alkoholu.Vzhledem k tomu, jak na tom s alkoholem jsem, bylo by pro mne těžší držet mokrej únor. Tj denně vypít alespoň jedno pivo... Poslední pivo, či skleničku alkoholu jsem měl někdy v prosinci okolo vánoc...
Ne že bych nikdy nepil, nebo se nikdy neopil, ale tak nějak mi to nikdy nesedlo. Jestli jsem loni vypil za celý rok 20 piv, tak nevím... A přiznám se, že mám problém s alkoholem i u ostatních. Nikdy jsem neměl nic s holkou pod vlivem. Na to jsem jich viděl opilých až moc. A až moc těch následků.
Kde alkohol vůbec nemusím, je za volantem. Pravda, asi dvakrát v životě bych nadýchal i já. A jednou by to byl zbytkáč a jednou jsem musel vyjet z důvodů, kdy šlo skoro o život. Obě situace ale byly špatně. Taky mne dost štve, když najdou řidiče s alkoholem za volantem. A pokud je to řidič autobusu, tak bych vraždil...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...