neděle 26. června 2016

Sirotčinec slečny Peregrinové

K této knize jsem se dostal díky traileru k novému filmu Tima Burtona. Film se jmenuje stejně a jejím autorem je Ransom Riggs. Jak jsem nakonec zjistil jedná se o triologii. Knihy jsem si půjčil v knihovně a musím říci, že se jedná o knížky povedené i po grafické stránce. Zajímavé jsou hlavně staré fotografie uvnitř. A ty staré fotografie se podle všeho staly základní inspirací i pro příběh knihy.
Kdy jsem knihu začal číst měl jsem co dělat, abych se skrz začátek prokousal. Pak se to ovšem začalo rozjíždět a postupem času jsme se od příběhu nemohl odtrhnout. Nakonec jsem všechny tři knihy přečetl během týdne. Tady jsou odkazy.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
1. v sérii
Podivné město
2. v sérii
Knihovna duší
3. v sérii

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...