čtvrtek 21. června 2018

Cesta do Pardubic

Díky škole jezdím do Pardubic cca jednou za 14 dní. Cestuji nejčastěji vlakem.
Ano, jel jsem již i autem, ale ač se jedná o cca poloviční čas na cestování, mám ježdění za týden  v práci docela dost.
Ale díky tomu cestování mám čas na mnoho jiných věcí - pravda hodina do Prahy a hodina z Prahy. Celkem se cesta někdy protáhne i na 3 hodiny. Ale během toho času na cestě... mám čas na další věci.
Buď si jen čtu, nebo sleduji okolní frmol.
A poznavam lidi.
A někdy je to vážně docela zajímavé setkání.
Při jízdě na předposlední zkoušku jsem potkal pána, který mi velmi dodával pozitivní energie. Při jízdě na poslední zkoušku jsem byl tak mimo, že jsem si ani nevšiml kolegy sedícího o dvě řady dál :P
Velmi často si rezervuji místo k sezení. člověk má pak jistotu, že si sedne. Při jedné jízdě přijdu k rezervovanému místu ve velkoprostorovém voze a tam seděla paní... taková kyselá už od pohledu. A to nad sedačkou bylo jasně napsáno, že je rezervované... tak jsem ji poprosil... rád sedím u okna v na místě s plnohodnotným stolečkem..
Těch řečí. A na místech přes uličku byla rezervace taky. Takže paní si odsedla.
po odjezdu vlaku, přišly do vagonu tři holky a hledaly místo k sezení. Na místech přes uličku seděl jeden člověk. Tak jsem nabídl že si přesednu a holky pustil i na moje místo... hezké byly a pul cesty jsme si povídali. Byly to muzikantky a jely do Brna na koncert. Byly to holky ze skupiny Vesna. Kdo je nezná tak na Youtube mají svůj kanál, a docela se to dá.
No původně jsem toho chtěl napsat podstatně více, ale nějak mi to stále nemyslí. zkouškové v plném proudu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...