pondělí 3. února 2020

Další z výletů - Heidelberg

Do Heidelbergu vedla vlastně moje první samostatná cesta do neznámého zahraničí. Vezl jsem tam mladé sportovce na turnaj. Mohl bych tu o Heidelbergu napsat mnoho, ale od čeho máme WIKI... https://cs.wikipedia.org/wiki/Heidelberg
Já jsem se do tohoto města dostal někdy v září a měl jsem skvělé počasí. Procházku jsem začal u starého mostu, Potom jsem se vyvezl lanovkou nad zříceninu zámku a šel zpět skrz zámek do města. MOc krásná procházka to byla.


Lanovky na konec nad Heidelbergem vedou dvě. Já jel jen tou modernější, která není nepodobná naší lanovce na Petřín. Ta vede jen nad zámek, dále vede lanovka fungující na stejném principu, jen mnohem starší a hezčí


No a od lanovky vzhůru dolu k zámku Jehož část je ve stavu zříceniny a vypadá opravdu romanticky







Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...