úterý 28. ledna 2020

Fotky z výletů - zvířata

Na výletech se setkávám nejen s lidi a architekturou, ale i se zvířátky. Na prvních dvou fotkách je ještěrka, co vypadá jako had - Slepýš. Potkal jsem ho v Jeseníkách a pomohl jsem mu přes silnici



Krom divokých zvířat potkávám i ta domestikovaná. Tahle jsou z jedné takové domácí ZOO...


Kde jsem potkal tuhle kočku už si nepamatuji...Ale obdivuji kočky. Chtěl bych se mít jako kočka...

 Zato ježků jsem potkal nespočet. A upřímně doufám že přežili hlavně setkání s autobusem. Tohohle jsem potkal na cestě od autobusu k ubytování.

 A poslední je motýlek Babočka. Přiletěla na okénko a svezla se několik kilometrů

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...