neděle 12. ledna 2020

2020

Nový rok jsem začal prací...
Nepatřím mezi lidi, co si dávají na Nový rok předsevzetí. Ale jedno jsem si kdysi dal a to držím dodnes - nedávám si předsevzetí...
Je to spíše o tom, že nemám moc velkou výdrž - a většinou mne tak ta předsevzetí stresují a tak je nedodržuji.
Kdysi možná patřil k mým předsevzetím i blog. A jak to vypadá?
Mohl bych naspat mnoho důvodů, proč sem skoro nepíšu... ale byly by to hlavně zástupné důvody. Těžko však říci, který důvod je ten pravý... A těžko říci, co bude dál a co si zase vymyslím, jako důvod, proč nejde psát...
Nový rok jsme zahájil prací. Byl jsem na výletě v Rakouských Alpách. Se základní školou. A mám z toho zážitky... No, dalo by se to napsat jednoduše takto - u učitelů, který, svěříte své děti by člověk předpokládal určité vlastnosti, které jsem tady ale jaksi neviděl... A teď válčím s tím jestli to napsat a jak, aby z toho nebyl průšvih...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...