pondělí 28. února 2011

Další týden za námi

Minulý týden byly v našem okrese prázdniny. A kupodivu se povedlo mít dovolenou. Takže zatím co já jsem se "rekreoval" doma s dětmi, moje žena byla doma jen ve středu a čtvrtek... Týden jsem zahájil hrabáním v minulosti... A skončil se zajímavými vyhlídkami na budoucnost...
Od kolegy z práce se mi podařilo půjčit si skener, který umí pracovat s negativy. A já dostal nedávno od táty dva sešity plné starých černobílých negativů. Takže si asi dokážete představit jak vypadal můj volný čas... skenuji, skenuji a skenuji :-) Díky tomu mám fotky sám sebe z dob, které nepamatuji :-) třeba je zde časem ukážu. Tak jsem strávil sobotu až pondělí... děti tatínka moc neviděly...
V úterý jsem se rozhodl navštívit s dětmi Národní Technické muzeum. Puberťáci zůstali doma a šel jsem tedy jen s malými holkami. Je otevřené týden, a bylo úterý, tak jsem si říkal, že tam moc lidí nebude... chyba lávky. Venku se táhla fronta, jako když kdysi do zeleniny přivezli banány a pomeranče... nebo když se rozdávaly poukazy na Favorita... Navíc byla ten den sakra zima, a i když jsem holky donutil vzít si punčocháče, drkotaly mi během chvíle zuby zimou. Určitě k tomu dopomohlo i zklamání, že muzeum nebude. Naštěstí se mi podařilo je ukecat a zbytek spravila cukrárna :-) V té jsme se domluvili, že půjdeme do jiného muzea do toho Národního. Nakonec jsme z Letenského náměstí došli pěšky až na Vltavskou.Cestou jsme udělali dvě malé zastávky. První byla pro tatínka, ten si koupil stativek. Druhá byla v krámu s korálky, kde jsme nakoupili komponenty na náušnice.
A konečně muzeum. Sám jsem v něm byl podruhé v životě. A byl jsme docela překvapen, že se holkám líbilo. V prvním patře je instalována expozice věnovaná starým pověstem českým. Tam se holky docela vyřádily. Docela mne překvapilo jaký mají přehled... ihned poznaly Bivojova kance a v jiném místě u kašírované díry v ledu poznaly odkaz na pověst o Durynkovi. Za to asi může ta knížka :) Obrázky z českých dějin a pověstí...
Když se holky vyblbly  v prvním patře, přešli jsme do patra druhého do zoologických a paleontologických sbírek. Tady holky pobíhaly poněkud zmateně a nesoustředěně. Přesto je zaujal model mamuta, kostra velryby a vycpaný slon a žirafa... Pak hrály vyděšené u plazů z velkého hada a žraloka kladivouna. Z muzea jsme zamířili do FastFoodu :-( a z něj do knihkupectví :) Tady jsme koupili pár knížek... no hrůza co to stojí peněz :-/
Středa... Středa dopadla jinak než jsem plánoval, ale nedopadla špatně, ač jsem se jí bál... nějak ale nejsem schopen o tom psát více než jsem psal ve čtvrtek :(
Čtvrtek...bych aspoň z rána nejradši zrušil. Krom blbé nálady, která mne ráno schvátila, nás opustila mikrovlnka... začala jiskřit a smrdět... tak šla... Odpoledne jsem šel na kávičku za jednou moc fajn známou... těhotnou... moc jí to slušelo.. Já bych chtěl zase mít doma těhulku... no nechám si zajít chuť... A po cestě od ní, jsem koupil novou mikrovlnku...
V pátek jsem byl zase jen s holkami u mých rodičů. Ráno si nás vyzvedla sestra autem. Dostali jsme moooc dobré papání... Králík na smetaně v podání mé maminky je prostě božský. Domů jsme jeli vlakem a metrem. udělali malý nákup na víkend a busíkem jeli unavení domů....
A víkend... ten zpracuji příště.

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...