úterý 25. září 2012

Skolila mne nemoc

Minulý týden v pondělí jsem nastydl díky tomu, že mi netopil autobus. Ve čtvrtek jsem požádal o dovolenou na pátek. Nedostal jsem ji. V pátek jsem měl jiný autobus a... zase netopil, takže jsem se dodělal. Celý víkend jsem strávil v posteli. V sobotu jsem nemluvil. V neděli jsem skřípal jako rezavý kohoutek, ale po tělě mi bylo celkem dobře. V pondělí jsem byl v práci a taky to celkem šlo... Dneska jsem padl... Dodělala mne obdržená pokuta... grrr
Na jedné konečné stál na místě vyhrazeném pro autobusy vůz zásobující nápoji založenými na cukru a kyselině fosforečné... když jsem ho vyháněl, navrhl mi, že vycouvá a já nacouvám místo něj. Tak jo, jenže ten blb zastavil a já do něj nacouval... a tak mne to stálo 1000...
Naštval jsem se, zpotil, nastydl, a padnul. už zase nemluvím a byl jsem moc rád, že se našel kolega, který mne vystřídal... Takže ležím a hodlám se vystonat.
Do práce až v pondělí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...