čtvrtek 18. října 2012

Sex v autobuse - tu nehledejte

V současné době mám v různém stadiu rozepsání asi čtyři příspěvky. A ne a ne to dopsat. Hrůza, děs, běs... Stydím se. I když, jak koukám okolo, mnoho z blogů, co jsem sledoval buď je opuštěno nebo jaksi živoří. (Ha zapsat si úkol, promazat oblíbené blogy).
Důvodů je asi mnoho a asi budou podobné - já sám válčím s časem a nestíhám. A nejen s časem, i s invencí. Prostě mi došly nápady. Když je nápad, nedokážu jej rozvést... I u tohoto žblebtu sedím druhou hodinu.
Novinek u mě není moc. Kromě práce je vše spíše při starém. Přidali nám nové linky a tak chodím domu občas pěkně zdrchaný. A i relativně pozdě. Snad to aspoň přinese trochu více peněz.
A k nadpisu - je to tak trochu provokace a tak trochu lákadlo na návštěvníky. Jsem zvědav, zda můj blog google nabídne, když se budou lidé ptát na tuto kombinaci... Navíc za reklamu jsem placen, Už jsem vydělal 6 euro!!! Ještě 64 a vyplatí mi je, Takže pokud pro mne chcete něco udělat, klikejte na reklamy na mé stránce jak diví. Děkuji.

2 komentáře:

  1. Budu klikat, až budeš psát, zatím máš nějak dlouho pauzu. Víš jak jsem našel tuhle stránku? Napsal jsem na google-mám toho dost....to jsou věci. Měj se dobře, třeba se zase zastavím ! P.

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...