středa 3. října 2012

VIděl, četl... Četl

Tak jsem se poslední dny válel v posteli a koukal na filmy a čtu knihy. Spíše tedy jsem koukal na filmy... Stihnul jsem toho shlédnout více než jindy za dva měsíce ale přečetl jsem jen pět knih.
Takže začneme těmi knihami a možná se i dostaneme k těm filmům :-)
Začnu knihou, tedy spíše dvoudílným románem ruského spisovatele Sergeje Lukjaněnka. Tohoto spisovatele jsem poznal jako autora tetralogie o hlídkách v Moskvě (Noční hlídka, Denní hlídka, Šerá hlídka a Poslední hlídka). V prvním díle s názvem Chladné břehy se seznámíme se zlodějem Ilmarem, který při útěku z novodobých galejí přibere za společníka Marcuse. Z nenápadného kloučka se však vyklube jeden z levobočků vládce. Navíc je na Marcuse uspořádán doslova hon. To vše proto, že v Domě svého otce odcizil knihu... V druhé knize s názvem Nadchází ráno celé dobrodružství vyvrcholí. Víc neprozradím. Román je velmi poutavý a přečetl jsem ho jedním dechem.
Když už jsem byl v knihovně a viděl v katalogu Lukjaněnkovo jméno, našel jsem tam další knihu jménem Spektrum. Kniha se odehrává v nedaleké budoucnosti, kdy je země po návštěvě mimozemské civilizce součástí celovesmírné sítě interdimenzionálních bran. (Uff, to byla těžká věta). Hlavní hrdina  je pověřen pátráním po 17-ti leté dívce, která odešla bránou neznámo kam... Při svém pátrání po ztracené dívce zjistí, že jde o mnohem více a prožije mnoho dobrodružství. Více než 500 stran jsem přelouskal jedním dechem...
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...