sobota 31. srpna 2013

Houby

Dneska jsem byl na houbách v nedalekém lese. Byl jsem tam s dcerkami a s psíčkem. A s dvěma košíky a nožíky a tak... V lese kdysi sídlila raketová baterie protivzdušné obrany státu, takže je les protkán cestičkami a cestami a zákopy a bunkry. Bylo v něm také spousta houbařů a skoro všichni měli košíky a v nich houby - tedy ve významu nic nebo skoro nic...
My jsme nakonec také našli asi 4 houby. Tedy našla je ta starší... Taky jsme našli jednu geocache. A z lesa jsem se nakonec vymotal také jen díky GPS... ještě že tam byl signál :-) To je poprvé, co jsem se v lese málem ztratil...
Nakonec jsme tedy dorazili domů a měl jsme houby i houby...
Jak já nerad chodím na houby...

1 komentář:

  1. Já na houby chodím ráda, ale jen když o ně zakopávám a polovinu musím v lese nechat, protože už je nemám kam dát. Takže letos mě to baví zhruba stejně jako tebe. :D

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...