sobota 24. srpna 2013

Návrat z dovolené

Po více než týdenním cestování po naší vlasti jsme se vrátili domů, kde zatím vládly naše starší děti a babička. Přijeli jsme v cca 23:30 a doma byla jen babička a psi a kocouři. A neskutečný binec a tři velmi seschlé ibišky. Přičemž ten jeden už máme skoro deset let. A tak, alespoň u mne, zavládla v náladě jistá melancholie a rozmrzelost a naštvání - bylo sice fajn, že dům neshořel do základů, ale ty kytky... a to stojí u dřezu v kuchyni, kde zcela evidentně chodili pro vodu na čínské polévky. Našel jsem 14 neuklizených sáčků od příchutí do těchto polévek... Krom ibišků na nás čekal ještě téměř rozteklý kus kus v hrnci na stole... Skoro nám přišel naproti...
A teď k dovolené. Vyrazili jsme ve středu odpoledne. Při cestě jsme navštívili tetu v Příbrami a na noc jsme zakotvili u lesa před Milevskem. Druhý den jsme se stavili v Táboře a v Telči a večer jsem přespávali u lesa poblíž Vranova nad Dyjí. V pátek jsme koukli na Vranov nad Dyjí a vyrazili směrem k Pasohlávkám u vodních nádrží Nové Mlýny. Zde jsme rozbili tábor v Autocampu a Odpoledne jsme strávili v nově otevřeném Aqualandu Moravia. V sobotu ráno jsme vyrazili směrem na Mikulov a večer jsme stanovali ve Strážnici. V neděli jsme si půjčili kanoe a vyrazili jsme na meandry řeky Moravy. Z neděle na ponděli jsme přespávali na břehu řeky a po dopádlování do konce - zpět do strážnice - jsme přesedlali na motorovou loď, kteou jsme měli pronajatou až do čtvrtka. Ve čtvrtek jsme loď vrátili a maje všeho dost jsme navzdory původnímu plánu vyrazili domů... Kam jsme dorazili v cca 23:30...
Na závěr tohoto článku jedna nic neříkající fotka. Pokusím se popsat celý výlet a tak se o tom, odkud je a co znamená dočtete později.