sobota 10. srpna 2013

Zmrtvýchvstání - teda skoro

Zase jsme se zde skoro měsíc neukázal a dost mne to vadí. Bohužel jsem měl objektivní důvody, proč jsem se nemohl ukázat... Odešel mi pevný disk na PC. A když jsme koupil nový a nainstaloval znovu systém, tak... se rozbil i ten. K tomu díky prázdninám jezdím jiné linky, než normálně... Pokud tedy sečteme všechny ty důvody dohromady a přidáme horko posledních dní - je jasné, proč jsem se tu neukázal... Nový disk jsem reklamoval a v pátek mi mimozemšťan dal nový. Takže dnes jsem doinstaloval a hned píši.
K jinému tématu - zjistil jsem, že k mým čtenářům patří jedna má bývalá lepší kamarádka. Přestali jsme spolu kamarádit a vůbec se stýkat z důvodu, se kterým jsem se za svůj život potkal vícekrát, než je mi milo - její přítel jí to zakázal. Jediné pozitivum na tom vidím - to že mě někdo považuje za konkurenci mne docela těší :-P. Dneska už s ním není... Většina kamarádek, které se mnou rozvázaly styky ze stejného důvodu, se se svými partnery rozešla. Jedna si ho vzala a odstěhovala se tak daleko, že o ní nevím vůbec nic. S většinou se přátelství nepodařilo obnovit. Jen jedna se se mnou přátelí dál. škoda jen, že se potkáme tak jednou do roka. A jedna zase dotáhla naše rozejití do extrému - pomluvila mne kde mohla, ještě že jsme neměli moc společných přátel.
Přivádí mne to k myšlence - jak je to vlastně s přátelstvím mezi mužem a ženou... snad si najdu čas, se nad tím zamyslet... 

2 komentáře:

  1. Šmankote, doufám, že sis ty rozbitý disky vybral i za mě! Poslední dobou mi můj bílej kamarád pokulhává a já doufám, že je to prostě jen horkem a nechce mi dát sbohem. :D

    Taky mám za sebou dlouholetej vztah, který mi bránil ve styku se všemi přáteli opačnýho pohlaví. Bohu dík, už je to za mnou a našla jsem chlapa s mozkem, co v mých kamarádech problém nevidí. Teda, ne takovej... trošičku žárleníčka ale není na škodu, ženskou to těší, když vidí, že chlapovi není uplně ukraděná. :D

    Přátelství mezi mužem a ženou? Určitě se zamysli. Můj názor je takový, že neexistuje. A nebo jsem měla smůlu. :) Pravdou ale je, že mezi náma vždycky viselo "to něco", co mě po nějaké době donutilo buď přátelství ukončit a nebo si ho zkazit sexem (a následně ho ukončit :D).

    Anebo! - zkazit si ho sexem, stát se přáteli s výhodami, postupem času se zamilovat, vyznat si lásku, přestěhovat se, sdílet domácnost a žít šťastně a do smrti, jako se mi to začátkem roku povedlo s mým současným partnerem, který byl 5 let mým kamarádem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele! Mám se ještě zamýšlet? Včera jsem se vrátil z dovolené, takže až se vzpamatuji...

      Vymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...