středa 26. března 2014

Rychlovka v autobuse?

Kupodivu jsem se tu po delší době dočkal jisté interakce a tak mi nedá než na to trochu reagovat. Snad trochu splním přání.
Když se podívám na svoje rozpisy jízd, tak na rychlovky se tam moc času nenajde. To spíš by došlo na nějaké "delší" akce. Problém je, že já s rychlovkami moc zkušeností nemám. A ty co mám... no ve většině případů se to dá přirovnat k fastfoodu - když si koupíte párek v rohlíku nebo hamburger někde u stánku, je to tak půl na půl, že zasytí a nebo vám po něm bude blbě... Pak jsou tu ještě případy, kdy vám to vyloženě sedne, ale musíte jet a není čas se dojíst...
Prostě si raději sednu k jídlu někde v příjemném prostředí a dopřeji si na něj dost času - aspoň těch 30 minut. jídlo je třeba si objednat, Chvilku se na něj těšit a vnímat je všemi smysly. Hezky vychutnávat sousto po soustu a nakonec i trochu v klidu pobýt po posledním soustu. A se sexem je to u mě dost podobné.
A za mého života řidiče autobusu bych na prstech spočítal nejen rychlovky, ale i všechny další akce v autobuse. Běžný linkový autobus na to bohužel není moc stavěný. Jednu dobu jsem jezdil v autobuse s reklamou na sklech, ale to zase nebylo s kým... Do autobusu je prostě vidět a nejde jen tak schovat někam do lesa. A záclonky na oknech taky nemám. To takový Ford Transit to je jiná...
Příště se pokusím sepsat zážitky kolegů...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...