čtvrtek 6. března 2014

O stížnostech a lidech

V poslední době si lidi čím dále častěji stěžují a to na cokoliv se namane. Pravda nejčastější téma je zpoždění. Na jedné lince do hlavního města je to skoro pravidlo. Jedna osoba je schopna stěžovat si i kvůli dvouminutovému zpoždění...
Když jsem se dozvěděl při čem zase načapala TV NOVA jednoho řidiče, tak jsem se nestačil divit, když jsem četl odezvy na jedné sociální síti. Pravdou je, že telefonování za jízdy bez HandsFree je přestupek. Je to velmi častý přestupek všech řidičů, bez ohledu na to co řídí. u řidičů osobáku je to ukázka bezohlednosti a blbosti, u profíků je to bezohlednost, blbost a riskování se životy ostatních. Mám tím hlavně na mysli dlouhé osobní hovory trvající i několik minut. On i krátký hovor stačí ale ty dlouhé jsou obludnost... Ale ty reakce z toho řidiče dělaly div ne oběť.
A z osobní zkušenosti mohu říci, že lidé jsou schopni poslat stížnost i na telefonování s pomocí HF. Tam bych tedy hledal problém spíše v tom, že hovor mohl být hlasitý nebo, že se někomu nelíbilo téma... Ono i to telefonování s HF není úplně košer. I tady se část pozornosti odvádí jinam. Dokonce v některých státech je prý zakázané i to... Je to asi přehnané, bohužel se ukazuje, že v mnoha případech oprávněné.
V tomhle směru jsou mobilní telefony mor.
A občas by to chtělo zakázat telefonovat i lidem. Opravdu nechci poslouchat cizí hovory, ale ono se to leckdy nedá.  Občas je to až nepříjemné. A co mne dost často vadí, je když cestující telefonuje při nastupování a nepřestane i při objednávání lístků.
Tímto pro dnes končím a přeji dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...