pondělí 24. března 2014

Může existovat přátelství mezi mužem a ženou?

Otázka, která mne "pronásleduje" již mnoho let. Otázka, na kterou jsem slyšel mnoho odpovědí. Protichůdných. Jistých i nejistých... A je to i otázka, na kterou se odpovědi liší v odstupu času a dost lidí svůj pohled na věc mění...
A je to i otázka, na kterou si nakonec musí každý odpovědět sám. A já zde předkládám svůj pohled na věc...
Když jsem byl ještě malý a holky byli jen divní kluci, byla odpověď jednoduchá. Ano. Holky byly kamarádky. V páté až osmé třídě jsme měli 7 holek. A byl jsem jeden z mála, který s holkama kamarádil. První problém přišel v osmé třídě, kdy jsem se do jedné z nich zamiloval...
Na střední škole to bylo takové všelijaké. Nemohu říci, že bych s nějakou holkou kamarádil. Dvě holky se kterými jsme se bavil asi ani moje kamarádky nebyly. Na jednu z nich jsem si myslel... A potom na druhou a pak zase na tu první...
Když jsem začal chodit do práce, tak nějak se holky okolo mne přestaly pohybovat. Nebo já mezi nima. Jednu dobu jsem tak trochu tancoval a díky tomu jsem se zase dostal k holkám... Byla to zajímavá zkušenost. Tehdy jsem s nikým nechodil. A tak nějak to nebylo ani moc třeba. V té taneční skupině jsme se všichni brali tak nějak jinak. Byli jsme parta a v té partě byly páry a všichni to respektovali. Pak jsme tam byli my single. Nevím jak popsat vzájemné vztahy - byli jsme tak všichni dohromady a nikdo nic moc neřešil. Tehdy jsem asi měl mezi holkami kamarádky. Tehdy asi jo. A i přes to, že jsme se všichni hromadně převlékali a případně i sprchovali, nebyla potřeba ani různých benefitů... Nakonec jsem s jednou z nich chtěl mít něco víc a kamarádství tak nějak skončilo...
Když tak koukám okolo sebe a pozoruji okolí, nevím o žádném klukovi a holce, kteří by byli kamarádi. Skoro vždy je to přátelství založeno na tom, že jeden z nich chce s tím druhým více. Je moc fajn, když z takového přátelství vyplyne vztah se vším všudy. Myslím, že mít v jednom přítele i partnera je moc fajn. Nastává však další problém. Partnerovi dost často nelze říci vše, tak jako to šlo říci kamarádovi.
Dost často se stává, že přátelství mezi klukem a holkou dojde do dalšího stádia, které kdosi vtipně nazval "přátelství s befitem". Je moc hezké, když tohle funguje. Bohužel nevím o žádném případě, kdy by to fungovalo "nafurt". Dost často to skončí tak, že jeden se v tom angažuje více a přátelství i benefity skončí...
Nedokážu tedy říci, zda přátelství mezi mužem a ženou existuje. Ale vím jistě, že nikdy nebude takové jako mezi kamarády stejného pohlaví či sexuálního zaměření...
A v tom sexu je asi jádro pudla...
Za sebe mohu říci jen tolik - bylo by fajn mít sex s kamarádkami bez závazků a důsledků a tak... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...