neděle 9. března 2014

Viděl, četl...

Po určité době mi to nedá, abych napsal něco málo o tom, co jsme si přečetl, či co jsem viděl. Čtu co se dá a kdy se dá. A o filmu platí to samé.
I když první o čem chci psát je seriál, což je filmu poněkud vzdálené. Seriál, o kterém chci psát vysílá každé pondělí ČT 1 a jedná se o seriál Případy prvního oddělení. Mám velmi rád kriminalistické seriály. Obzvlášť ty staré české. Hříšní lidé města pražského s panem Marvanem i jeho pokračování s panem Adamírou byly úžasné. Velmi rád jsme se koukal i na seriál Dobrodružství kriminalistiky a v neposlední řadě jsem byl nadšen i ze seriálu Četnické humoresky. Rozepisovat se jednotlivě o každém seriálu je nad moje síly. Každý však stojí za zmínku. 
Ten kterým jsem začal mne zaujal hlavně realističností a současností. Pravda, je použito trochu zkratek, ale pod,e mého mínění nejsou na škodu věci. Hlavně proto, že kdo by se koukal na opravdové vyšetřování, které je o dost nudnější, než realita. Velmi se mi líbí i obsazení. Nevím proč, ale velmi se mi líbí obsazení Bolka Polívky. Po dlouhé době je vidět i v jiné, než komediální roli, která mu navíc více než sedí.
Přeci jen tu zmíním jeden film, který mne oslovil nad míru. Jmenuje se Velký sen (na csfd je zde) a je o ideálech, přátelství a o fotbalu. Odehrává se na konci 19 století v Německu a kdo se na něj podívá, zjistí, odkud pochází mnoho věcí z výchovných metod minulosti...
A abych nevypsal vše co vím, zbylo mi něco na příště tak, o četbě budu psát příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...