čtvrtek 27. listopadu 2014

Co je to pozitivum?

Není pryč ani první týden mého terapeutického úkolu a je to tu - mám Problém. Problém s tím, co určit jako pozitivum. V pondělí jsem tu vypsal tři věci a od té doby se nic podobného nestalo.
Ale zároveň nepřišlo nic špatného. Náladu mi nic nezkazilo. A věci, které mi náladu zlepšily asi byly mimo moji rozlišovací schopnost...
Takže mne napadla otázka - je absence negativ pozitivum?
A přidávají se k tomu další - jak malá pozitiva jsou hodna záznamu?
Potom bych mohl psát o tom, že jsem si včera koupil dobrý medovník. Dneska to byl dobrý dortík s želé. Jenže tato pozitiva jsou zárove i negativa - zase jsme podlehl své závislosti na sladkém...
Předevčírem jsem si pěkně pokecal s jednou mladou cestující. Jenže nebyl ten rozhovor až moc za hranou... Neflirtoval jsem?
Z výše uvedených řádek si dokážete asi představit, jak mi je. Jak nevím...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...