sobota 1. listopadu 2014

Xindl X a sex v autobuse

Poslední dobou jsem se blogu vůbec nevěnoval - jednoduše se sere všechno co může. Navíc si to začíná vybírat i svou mzdu na mém zdraví :/ Na přelomu září a října jsme dokonce byl i chvilku na neschopence. No, ale o tom možná někdy jindy.Teď se dostane na ten nadpis. Jestli někdo čte pravidelněji tento blog, tak ví, že občas tu dělám retrospektivu toho, jak je který článek čtený. Takže v celkové čtenosti vede článek Sex v autobuse podruhé... Druhý v pořadí je článek o tom, Jaké to je být řidičem a třetí v pořadí je Není-li tu ta, kterou mám rád...
To jsou ovšem jen články a jejich čtenost. pokud se podívám na to, kdy mi stránka vydělala nejvíce peněz, bylo to v době kdy vyšly články o Sexu v autobuse a v poslední době to byl článek s mojí úvahou nad textem Xindla X Včera mi bylo málo...
Škoda jen, že těch peněz je stále málo... stále mi chybí ještě cca 1700 Kč k vyplacení...
 A jak dál s blogem?
Netuším, nemám chuť a ani moc času. A ten co mám, promrhám jinak... Tak uvidíme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...