sobota 22. listopadu 2014

Terapeutický úkol

Pod tíhou okolností a událostí poslední doby jsem si našel psychologa. Tedy Psycholožku. Z počátku jsem z toho měl mírné obavy, ale ty se začínají ukazovat jako liché. Slečně PhDr je cca 27 a je rok po škole. A kdo by ji viděl, hádal by jí od pohledu ještě méně... Takže uvidíme...
Kdo čítává tento blog, asi si již všiml, že nejsme moc pozitivně naladěn. A v s tou pozitivitou souvisí nadpis. Dostal jsem za úkol, zapisovat si vše pozitivní, co se mi během dne stane. I tu nejmenší drobnost. Jenže moje hladina vnímání je poslední dobou tak posunutá, že nevím, jak velkou budu mít rozlišovací schopnost. A tak se pokusím ty pozitiva psát sem, Snad bude co psát...
Vždyť i tento blog původně vznikl, jako "terapeutický úkol" a jak dopadl...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...