středa 10. června 2015

Cesta k moři eroticky

Jak jsme kdysi slíbil, tak jsem sbíral historky o tom, jaké zkušenosti se sexem v autobuse mojí moji kolegové. Slyšel jsme toho hodně a abych pravdu řekl, pokud by jen polovina toho byla pravda, tak jsem totální břídil. Je pravda, že jsem toho i dost viděl... respektive viděl dost na to,a bych se domyslel.
Ale tahle jedna historka je natolik neuvěřitelná a natolik jiná, že se tu s vámi o ní podělím.
Kdysi před lety jezdila firma, u které jsem zaměstnán linkový spoj kamsi do zemí bývalé Jugoslávie. Spoj neprovozovala žádná cestovní kancelář ale byl pro ty, kdo se prostě rozhodl jet k moři autobusem... Autobus měl po cestě i pár zastávek, takže, ne všichni dojeli až tam. A tak se na jeho "palubě" scházeli různí lidé... Autobus většinou řídila dvoučlenná posádka a většina cesty se odehrávala v noci. Tak jeden řidič řídil a druhý odpočíval a při nočních přejezdech na dálnici druhý řidič i odpočíval v malé ložničce u zadních dveří.
Pro ty kteří netuší - u zadních dveří bývá většinou umístěna toaleta a naproti ní bývá vlez do ložničky, která je mezi schody a zadní nápravou.
Ale abych se dostal k tomu hlavnímu, toto mi vyprávěl ten kolega:
Už si přesně nepamatuji, jestli jsem tehdá ještě byli v Rakousku nebo už za Brennerem v Italii, ale většina autobusu spala a tak jsem se šel taky natáhnout. Když se mi podařilo vsoukat se dovnitř a usnout, probudil mne najednou pocit, že v té ložničce nejsem sám. A on to nebyl jen pocit. Hned jsme poznal, že je to nějaká ženská a že nemá nic na sobě. A jak hezky voněla. V tu chvíli mi stál, že jsem se do té ložničky skoro nevešel a to jsme tam byli dva. Hned si všimla, jak na mne zapůsobila a během chvilky mne zbavila trenek. Co ta tam dole dělala... Pak se nějakým záhadným způsobem otočila a nabídla mi k průzkumu její klín. Hned mne překvapilo, že ho měla velmi zvláštně upravený, což tehdy nebylo moc obvyklé. A jak voněl. Během chvíle jsme rozehráli takovou 69, že jsem od té doby nic lepšího nezažil. Holka to uměla a několikrát jsem se už málem udělal, ale vždy to dokázala tak nějak zarazit. Skoro jsem z toho už šílel.
Nakonec se zase otočila a nasedla na mne. Pravda, při výšce té ložnice na mne spíše ležela. Já se tak aspoň dostal k jejím prsům. Byly krásné, malé takové špičaté dortíky s třešničkou bradavky navrchu. A byly tak ostré... Když jsme nakonec došli vyvrcholení, byla to taková exploze, až se mi tomu nechtělo věřit. Chvilku jsme ještě leželi zaklesnuti do sebe až jsme, ještě spojeni usnuli...
Když jsem se probudil, byla pryč... Byl to sen? nebo realita? Ještě jsem ve vzduchu cítil její vůni...A také jsem objevil prezervativ...ani jsme si nevšiml, že mi ho navlékla. škoda jen, že jsem ji pořádně neviděl. Jediné světlo v ložničce bylo od okénka a občas projíždějících aut, takže jsem toho moc neviděl ale o to více jsem cítil... Když jsem se z ložničky vysoukal, abych vystřídal kolegu, bylo už skoro ráno a světlo. Nenápadně jsem si prohlédl cestující v autobuse. Ani náznakem jsem si nevšiml, kdo by mohla být ona tajemná milenka. Ani náznakem se nedalo nic poznat... Mohla to být jedna ze tří čtyř děvčat, které spolu jely na prázdniny. ¨
Dodnes to nevím a zbyla mi jen vzpomínka...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...