pátek 12. června 2015

Jak sbalit řidiče autobusu

Název tohoto příspěvku vychází z neustále se opakujícího dotazu, díky kterému se čtenářky dostávají k tomuto blogu. Toto je tedy má reakce na požadavek davu :) Nemám s tímto tématem moc společného, protože jsem nikdy žádného řidiče nebalil a ani jsem často balen nebyl. Popíšu tedy jen co jsem pozoroval, že bylo zkoušeno na mne a co jsem viděl zkoušet na jiné.
Úplně na začátek - chlap je lovec a jakmile si všimne, že je loven, tak většinou uteče. Pokud ovšem není možnost mít sex s tím správným pohlavím, To potom chlap udělá cokoliv, aby sex měl.
Znovu obecně - pokud jde o chlapy, většinou se nechají sbalit jen na sex a nic jiného pak
od nich nečekejte - vede to k nedorozuměním a pokud ten sex zase není až tak dobrej, tak se ho chlap i rád vzdá... (takového bych ale chtěl vidět)
A do třetice obecná rada. Pokud sbalíte chlapa na sex, nikde nemáte zaručeno, že se nenechá sbalit znovu od někoho jiného.
A pokoušet se balit chlapa a neslibovat mu přitom sex....
No a konečně k tématu - jak tedy sbalit řidiče autobusu?
Tak nějak nevím čím jsme si zasloužili to výsadní právo, abychom byli baleni jinak než ostatní. Jediná situace, která mne napadá, je to, že občas máme autobus, kde jsem od ostatního lidstva odděleni sklem a dveřmi a tak s nimi skoro nepřijdeme do styku. Tam je potřeba vědět, jak řidiče přesvědčit, aby otevřel svou "kukaň".
Ve většině případů však sedíme ve stejném prostoru jako ostatní cestující, jen vpředu. A všichni musí projít okolo nás. A všímáme si, kdo nastupuje, kam si sedá...
A jsme normální chlapi. Teda většina z nás. A tak se nás nemusíte bát.
A víc k tématu neřeknu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...