čtvrtek 17. prosince 2015

Vzpomínání na Moravu

Tenhle článek vyprovokovala Anonymní čtenářka z Moravy
Mám na Moravu velmi pěkné vzpomínky. Hlavně na děvčata. Tehdy mi bylo okolo dvaceti a s jedním kamarádem jsme jezdili do Boskovic do Wild West City. Bývali jsme tam co měsíc. On se tam scházel se slečnou, která tehdy bydlela v Opavě. Já tam jezdil na blind.
Nikdy jsem nepatřil mezi lovce žen. Spíše jsem bral co se naskytlo - spíše takový sběrač... Ale poloslepý - občas je trochu problém najít tu hranici, kdy se jedná o nabídku vážně míněnou a kdy se jedná o flirt.
A to bylo krásné na Moravě. Hodně holek krev a mléko a skoro všechny flirtovaly tak, že to šlo brát i vážně. Velmi často jsme končili s polibkem, v objetí a oťapkávání. Nikdy však dál. S jednou se mi to dařilo i celkem pravidelně a tak jsem se tak trochu zamiloval. (Kecám, nemohl jsem se vždy dočkat, kdy ji zase uvidím a při meziměstských hovorech provolal hromadu kreditu v automatu). Bohužel pak jsem o jedněnch prázdninách přišel na to, že se stejně chová k jinému - měl tu výhodu, že byli skoro sousedi, kdežto já to měl za Bejby (tak jsme jí říkal) 4 hodiny vlakem...
Vzniklo z toho ponaučení - nezamilovávat se a brát co je.
Při poslední návštěvě Moravy jsem byl už ženatý, ale ty holky byly stále stejný...
Miluji holky z Moravy

3 komentáře:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...