úterý 27. března 2018

Bratři Ebenové

Díky náhodě se mi podařilo sehnat dvě vstupenky na koncert tohoto báječného rodinného uskupení. Mám je rád a mám na ně velmi dobré vzpomínky. A fakt nevím, kde jsem byl těch 34 let, kdy koncertují - tohle bylo poprvé, co jsem je viděl live.
A zážitek to byl skvělý, průvodní slovo Marka Ebena má hlavu a patu a jeho humor je mi blízký. A o jejich hudbě to platí neméně. Hráli sice hlavně písničky z jejich posledního alba z roku 2014, které se jmenuje Přišel čas holin, a které mám naposlouchané asi nejméně. Přesto nechyběly pecky, jako Malá píseň do tmy, Folkloreček, Houston a Trampská. Stačí chvíli hledat na youtube...

Více najdete na http://www.bratriebenove.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...