neděle 11. března 2018

Nestíhám

Jeden z důvodů, proč jsem dlouho nepsal, stojí v nadpisu. Je to důvod pravdivý a občas i výmluva, ale převážně tomu tak je.
Normálně je můj týden nabouraný prací. O volných víkendech sotva stíhám zregenerovat a k tomu přidat rodinu. A k tomu od října škola. Pomalu si začínám myslet, že jsem si ukousl velkého sousta...
začínám mít problémy s motivací...
I když jsem nedávno dostal pár rad do života. A jedna z nich byla, že přece neskončím jako bakalář a půjdu na inženýra. to pak už je sranda
Mám taky docela hodně dalších vjemů. trápí mne pokrytectví a falešná morálka... připadám si dost často jako z jiného světa... dostává se mi nových konfrontací a vrací se mi bolístky z mládí...
Otázka na konec, pokud by se na svah vedle sebe postavili Chuck Norris a Ester Ledecká, kdo by vyhrál?

3 komentáře:

  1. To je jednoduchá otázka, samozřejmě, že Ester :D Chuck je sice bourák, ale v momentální vlně nadšení z jejích úspěchů ani nejde odpovědět jinak :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak je pro mě nepochopitelné, jak to všechno se školou při práci zvládáte, přijde mi to neuvěřitelné. Avšak myslím si, že to zvládnete, když budete chtít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě že to nezvládám. A to i když chci...

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...