čtvrtek 16. srpna 2018

Dušený ve vlastní šťávě - dovolená 2015

Tento článek jsme začal psát před třemi lety. Letos je podobnost počasí dost zarážející. Akorát je to o dva až tři týdny dříve.
Někde jsem četl vtip, že to co nám teď příroda předvádí, je demoverze krematoria. Zdá se, že tato humorná poznámka není daleko od pravdy.
Tenhle příspěvek jsem začal psát na začátku prázdnin (2015) a od té doby jsem se nikam nedostal. Horko, horko a ještě větší horko mi z hlavy vysálo úplně vše.
Minulý týden jsem konečně dostal dovolenou a tak jsme se s rodinkou vydali na cestu po republice s cílem... který zde neuvedu, protože se nesplnil...
První den jsme dojeli kousek za Český Brod ke kamarádce, u které jsme dali grilovanou večeři a přespali jsme ve stanech na zahradě.
Druhý den jsme vyjeli směr Sázava. Navštívili jsme Světlou nad Sázavou a nakonec jsme dojeli do kempu na Stvořidlech. Sázava v těch místech je krásná.

Třetí den jsme vyrazili dále na východ. Směr hrad Pernštejn a dál. Na Pernštejn jsme se nakonec dostali. Na tenhle hrad jsem se chtěl dostat už v cca mých 15ti letech. A podařilo se mi to až teď o čtvrt století později. A to se to ještě mírně zkomplikovalo tím, že jsem pod hradem zjistili, že nám došla hotovost. A nakonec jsme se na hrad dostali. Ten den dopoledne totiž zprovoznili platby kartou.

Takže se mi konečně podařilo shlédnout můj vysněný hrad. Akorát tenkrát bylo parkoviště nad hradem a cesta k němu byla celkem pohodlná. Letos (2015) bylo parkoviště pod hradem a nevím proč, ale ten hrad stojí fakt na kopci... Už během prohlídky jednotliví členové rodiny odpadávali a posedávali, kde se dalo.
Po příchodu zpět k autu se začalo projevovat uhřátí. Takže hurá hledat nějaké ubytování. Tenkrát jsem hledal ubytování na hotel.cz, kde se ukázalo, že údaje na webu neodpovídají realitě. Potom jsme zkusili booking.com - tady zase se ukazovali hotely všude jinde, než kde jsme potřebovali. Nakonec jsem vzal do ruky mapu, a hledal, kam jsme schopni dojet. A nakonec jsem našel hotel nedaleko zámku Bučovice.

Tady jsem se nakonec vykřesali z úžehů a úpalů a po dvou dnech vyrazili zpět domu. Sečteno a podtrženo, to nebyla špatná dovolená. A v dalších letech už jsem poučeni dopadli lépe.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...