úterý 14. srpna 2018

O Tyčovkách

Tohle téma chci zpracovat docela dlouho. K řidičům autobusů tak nějak patří obdivovatelky a k tomu často patří mimomanželské poměry. Hloupé je, že chci psát o tématu, které téměř neznám osobně...
Občas se i u mne vyskytne nějaká ta obdivovatelka... Jen nejsem schopen překročit určitou hranici. Nějak nemám povahu na to, abych měl vztah jen pro sex. Ač, slovy klasika, Sex je sice jediná námaha, která stojí za to, zároveň z minulosti vím, že to bez vztahu neumím. Navíc nevěřím totiž, že se to člověku nějak nevrátí. Ale je to můj postoj a vychází z mých zkušeností a z toho, co jsem odposlechl... A viděl...

Podstatná většina kolegů je rozvedená. Dost kolegů má spřízněné cestující na každé lince... několik jich má vztahy vedle manželství...
Někoho by napadlo, že závidím. Opak je pravdou.
Když mají více než jednu, je často problém uhlídat si, aby se nepotkaly.
Obecně uhlídat, aby se milenky nepletly do manželství, nebo stálejšího partnerství je nelehký úkol. Možná ani Asterix by to nezvládl...

Štve mne navíc přístup těch kolegů, kteří každou svolnou obdivovatelku využijí, použijí a odhodí. Už jsem slyšel i o pokusu o sebevraždu takové...
Navíc si pak ani většina takových kolegu těch holek neváží. Kdyby ty holky slyšely, co o nich povídají...
Pravda našly by se i takové, které řidiče loví. Není jich málo... A kolegové se chytají. I jsem zažil, jak se dvě cestující bavily o tom, že ulovily toho nového řidiče... Zase to není nic pro mne. Sice by to byl snadný sex, ale s někým povrchním... možná až bez ducha...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...