středa 12. září 2018

O čem psát...

Otázka, na kterou mám problém si odpovědět. Ne že bych neměl témata, ale mám jich skoro až moc... A nemám jak se rozhodnout, které ztvárním, a které bude stát za hlubší zamyšlení. A na které budu mít čas...
Visí mi ve vzduchu tato témata, která se mi opakovaně vrací
- o nevěře - není to nic, co by se ne osobně týkalo... jsme si tím téměř jist... ale člověk si nemůže být jistý ničím... Hlavně se mi líbí, jak moc velký je rozsah toho, co může být vykládáno za nevěru
- o anonymech - téma, které se mne v poslední době docela týká. V posledních cca 3 měsících jsem jich dostal několik...Většinu jsem nečetl, ale ty co jo, byly zajímavé a zdá se, že měly i v něčem pravdu...
- o mileneckých vztazích - trochu to souvisí s prvním tématem, ale taky ne... Jak já to chápu, milenecký jest vztah, který je odvozen od slova milovat... takže se neomezuje ničím jiným

Pokud má tenhle blog alespoň nějakou čtenářskou základnu, odpovězte prosím... očem mám psát jako o prvním?


1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...